ابوالفضل رستگار در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد «تجربیات برتر بازاریابی و فروش» برای نخستین بار در قزوین توسط گروه توسعه کسبوکار«هِلپیرا» و با حضور امیرحسین اسدی، متخصص شتابدهی به استارت آپها و مشاوره کسب و کار و اعضای گروه توسعه کسبوکار هلپیرا برگزار شد.
وی ادامه داد: رویداد «تجربیات برتر بازاریابی و فروش» در جهت عارضهیابی و ارائه راهکارهای بازاریابی و فروش برای ۱۱ مجموعه از کسبوکارها برگزار شد که شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها، واحدهای صنعتی و صنفی ازجمله این کسبوکارها بودند.
مدیر گروه توسعه کسب و کار هلپیرا با بیان اینکه کسبوکارهای شرکتکننده در این رویداد با تولید محتوا و طراحی سایت آشنا شدند، افزود: برخی از واحدهای دانشبنیان با اصول فناوری آشنا نبودند و الفبای کسبوکار را نمیشناختند همچنین واحدهای صنفی نیز در تولید محتوا، مدیریت منابع انسانی و اعتبارات با مشکل مواجه بودند که در این عارضهیابی نکات مغفول مانده بیان شد.
وی تصریح کرد: معمولاً در رویدادها یک نفر برای تمامی افراد صحبت میکند و اغلب خروجی مثبتی ندارد اگر در رویدادی حتی یک کسبوکار رونق بگیرد میتوانیم بگوییم که رویداد موفقی برگزار شده است؛ در این رویداد تلاش کردیم به بازاریابی، فروش و ورود به بازار توجه کنیم.
رستگار خاطرنشان کرد: هریک از شرکتکنندگان فرمهای ورودی این رویداد را تکمیل و طی جلسات ۴۵ دقیقهای کسبوکار خود را معرفی کردند که پس از آن طی پرسش و پاسخ مشاور، معضلات و عارضههای کسبوکار خود را کشف و راهکارهایی را در جهت بهبود و رفع این عارضه دریافت کردند.
مدیر گروه توسعه کسب و کار هلپیرا با اعلام اینکه جلسات تکمیلی برگزار خواهد شد، متذکر شد: گروه توسعه کسبوکار هلپیرا به مدت سه ماه همراه با این گروههای کسبوکار خواهد بود تا راهکارهای ارائه شده از سوی مشاور اجرایی شود و گروهها به اهداف خود دست یابند.
انتهای پیام
نظرات