به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)، خدام، زنان و دختران شیرازی ضمن شرکت در مراسم شادپیمایی، مسیر بقعه مطهر ام احمد (س) مادر حضرت احمد ابن موسی (ع) تا حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) را پیاده طی کردند.