همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم، آیین عزاداری و سینه زنی حسینی شامگاه دوشنبه 2 مرداد، در مصلی اراک توسط هیئت صاحب‌العصر (عج) برگزار شد.

عکس: فرید رحیمی