مراسم گرامیداشت هفته دولت امروز چهارشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۴ با حضور استاندار، شهردار، جمعی از مدیران، مردم و خانواده شهیدباهنر در محل خانه‌ موزه شهید باهنر کرمان برگزارشد.