پنج‌شنبه، ۶ شهریورماه در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان و با همراهی استاندار کرمان و نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت و به مناسبت هفته دولت؛ ۱۲۷ پروژه ارتباطی با اعتبار ۴۴۸۰ میلیارد ریال و ۵۴ طرح‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با بیش از ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید. شرکت در شورای اداری، شورای فرهنگ عمومی و نشست با اصحاب فرهنگ، هنر، دین و رسانه استان از دیگر برنامه‌های سیدعباس صالحی در روز دوم سفر به کرمان بود.