اولین نشست خبری محمدجواد آقایی، فرماندار یزد به همراه معاونین، بخشداران مرکزی و اکرم آباد با اصحاب رسانه، پیش از ظهر امروز یکشنبه نهم شهریور، به مناسبت هفته دولت در تالار نگین برگزار شد.