آیین بهره‌برداری از باند شرقی منطقه دو آزادراه تهران - شمال، دوشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۴ با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی و حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.