سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامگاه جمعه وارد خراسان‌جنوبی شد. افتتاح پروژه‌های ارتباطی، دیدار با نخبگان فاوا و دانشگاهیان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و حضور در شورای اداری از برنامه‌های این سفر بود.