آیین تجلیل از مدال‌ آوران ورزشی دانش آموزی، سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۴ با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور،  احمد دنیامالی، وزیر ورزش و علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در محل کانون پروزش فکری کودکان برگزار شد.