آیین افتتاحیه هفته زن و تکریم مقام مادر صبح امروز ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۴ با حضور زهرا بهروزآذر، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، شینا انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت و فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.