در آستانه نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی(عج)، بامداد جمعه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۴، مراسم جارو کشی صحن جامع امام مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران توسط خادمان و برخی از هیات‌های مذهبی برگزار شد.