مراسم دعا و احیای نوزدهم رمضان، بامداد دوشنبه (۱۸ اسفند ۱۴۰۴) با حضور اقشار مختلف مردم در گذر فرهنگی جهارباغ اصفهان برگزار شد.
مراسم دعا و احیای نوزدهم رمضان، بامداد دوشنبه (۱۸ اسفند ۱۴۰۴) با حضور اقشار مختلف مردم در گذر فرهنگی جهارباغ اصفهان برگزار شد.