بعد از ظهر پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵، ارکستر ملی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور جمعی از مسئولین و اعضای هلال احمر قطعاتی را در تالار وحدت اجرا کردند.
بعد از ظهر پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵، ارکستر ملی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور جمعی از مسئولین و اعضای هلال احمر قطعاتی را در تالار وحدت اجرا کردند.