سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ در ادامه سفر خود به هرمزگان وارد شهرستان میناب شد؛ سفری که با دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، بازدید از مدرسه ثبت‌ملی «شجره طیبه» و حضور در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس در گلزار شهدای دانش‌آموز همراه بود.