مراسم بیعت معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ با حضور علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در خیابان کشوردوست برگزار شد.