آیین استانی «زنگ سپاس معلم» صبح شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵، در دبستان شجره طیبه میناب با حضور مسئولان استانی، مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.