کنسرت «مهر وطن» با اجرای سالار عقیلی، شامگاه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد. این رویداد فرهنگی در تاریخ ۲۳ خرداد و با هدف پاسداشت موسیقی اصیل ایرانی و ایجاد فضایی شاد و اجتماعی برای جزیره‌نشینان و گردشگران برگزار گردید. این برنامه که پس از شش ماه وقفه در برگزاری کنسرت‌ها در جزیره کیش اجرا شد، با استقبال گسترده کیشوندان، هنرمندان و علاقه‌مندان موسیقی سنتی همراه بود و به‌عنوان یکی از رویدادهای شاخص فرهنگی جزیره کیش مورد توجه قرار گرفت.