آیین «جشن خرمن» روز یکشنبه در روستای شفیع‌آباد شهرستان نیشابور برگزار شد. این آیین سنتی با حضور کشاورزان، مردم و گروه‌های هنری آیینی و هم‌زمان با آغاز برداشت گندم در منطقه برگزار شد. بر اساس اعلام برگزارکنندگان، پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰ هزار تن گندم مرغوب از سطح مزارع شهرستان نیشابور برداشت شود؛ شهرستانی که به‌عنوان سومین قطب تولید گندم خراسان رضوی شناخته می‌شود.