سیدرضا صالحی امیری، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ در سفر به اصفهان، در آیین افتتاح هتل پنج ستاره و پس از آن در ویژه برنامه گرامیداشت هفته صنایع دستی در هتل عباسی حضور پیدا کرد.