مسابقات قهرمانی دواتلون (دوگانه؛ دوچرخه سواری و دوومیدانی) در دو بخش آقایان و بانوان، جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵، با شرکت بیش از ۲۰۰ ورزشکار از استان های همچون یزدف کرمان و اصفهان و با حضور محمد کاظم حججی رییس فدراسیون ترایاتلون در مجموعه تفریحی و ورزشی کاریزبوم یزد برگزار شد.