مراسم پرفیض شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با اولین جمعه ماه محرم، ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ با حضور پرشور مادران و کودکان شیرخواره در بیرجند برگزار شد. در این مراسم معنوی که با هدف تجلیل از مقام حضرت علیاصغر(ع) و یادآوری مظلومیت طفل ششماهه کربلا برگزار شد، صدها مادر با پوشاندن لباسهای سبز و پیشانیبندهای یا علیاصغر(ع) به کودکان خود، در فضایی سرشار از حزن و معنویت گرد هم آمدند.