صبح امروز ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۵ امام جمعه شیراز به همراه تولیت حرم احمد ابن موسی و مدیران شهری از پروژه اتصال حرم شاهچراغ (ع) به شبکه ریلی از طریق خط ۴ مترو شیراز بازدید کردند.این مسیر شامل یک تونل دسترسی به طول تقریبی ۶ کیلومتر است که حرم را به شبکه مترو (ایستگاه‌های خطوط ۱ و ۲) متصل می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۶ به بهره‌برداری کامل برسد.