فرزاد رستمی اظهار کرد: پس از جنگ رمضان و مسدود شدن تونل پیامبر اعظم(ص)، محور نینیزک–کلمه به تنها مسیر دسترسی بخش بوشکان به مرکز شهرستان دشتستان تبدیل شد و به همین دلیل، اهمیت این محور بیش از گذشته افزایش یافته است.
وی افزود: بهسازی محورهای نینیزک–کلمه و اهرم–کلمه از جمله ۲۳ محور اولویتدار استان در تفاهمنامه میان استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حملونقل جادهای است که با توجه به افزایش حجم تردد، ترمیم و بهسازی آنها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان بوشهر بیان کرد: در روزهای ابتدایی جنگ رمضان، اقدامات اولیه برای ترمیم این مسیر با استفاده از امکانات و توان این ادارهکل انجام شد، اما اجرای روکش آسفالت و بهسازی اساسی مسیر ضروری بود.
رستمی ادامه داد: هماکنون عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور نینیزک–کلمه به طول ۶ کیلومتر در حال اجراست و در بخشهای دیگری از این مسیر نیز آسفالت حفاظتی اجرا خواهد شد.
وی همچنین از اجرای طرحهای ایمنسازی در این محور خبر داد و گفت: ایمنسازی نقاط حادثهخیز، بهویژه در محدوده پرتگاهها، اصلاح قوسهای خطرناک و خطکشی مسیر از دیگر اقداماتی است که در این محور انجام خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان بوشهر تصریح کرد: هدف بلندمدت، بهسازی، تعریض و ارتقای این محور بهعنوان مسیر مستقیم دسترسی بخش بوشکان به مرکز شهرستان دشتستان است که امیدواریم با تأمین اعتبارات مورد نیاز، با سرعت مناسبی اجرایی شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری و حملونقل جادهای استان بوشهر در روز دوشنبه اول تیر، رستمی از حمایتها و همکاریهای استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، سازمان راهداری و حملونقل جادهای، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان در تأمین اعتبارات این پروژه قدردانی کرد.
انتهای پیام