همزمان با تاسوعای حسینی، چهارشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۵، خیل عظیم عزاداران حسینی با حضور در دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری، خیابان‌ها و حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) شیراز را رنگ و بوی ماتم دادند و با نوای یا ابوالفضل (ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) ابراز کردند.