همزمان با تاسوعای حسینی، چهارشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۵، خیل عظیم عزاداران حسینی با حضور در دستههای سینهزنی ، عزاداری و تعزیه خوانی در روستاهای پیرنعیم، اتو، سی پی و کچید سوادکوه را رنگ و بوی ماتم دادند و با نوای یا ابوالفضل (ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) ابراز کردند.