همزمان با تاسوعای حسینی، چهارشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۵، مردم بندرعباس صبح امروز در بوستان غدیر زیر پرچم با حضور پرشور خود، خیل عظیم عزاداران حسینی را در دستههای سینهزنی و عزاداری گردهم آوردند. این تجمع باشکوه، بوستان غدیر را رنگ و بوی ماتم داد و عزاداران با نوای یا ابوالفضل (ع)، عشق و ارادت خالصانه خود را به اهل بیت (ع) ابراز کردند.