مراسم عزای اباعبدالله الحسین که «حاج علی اصغر اکبری» حدود ۱۳۰ سال قبل بنای آن را در خانه قدیمی اش گذاشت، هنوز با همان نظم و طراوت از سوی فرزندانش برپا می شود.این خانه حدودا ۱۵۰ سال قبل توسط یکی از تاجران کلیمی کرمانشاه به نام خاجی جوری ساخته و توسط خاندان اهل سنت قادری خریداری شد .این منزل در ابتدا محل مراسمات این خاندان اعم عزا ، شادی ، مولودی و .... بود .بعدها بزرگ مردی بهنام حاج علی اصغر اکبری این منزل را خریداری و آن را به یک حسینیه برای مراسمات عزاداری دینی مخصوصا عزای اباعبدالله الحسین(ع) تبدیل میکند. این حسینیه شامل دو طبقه است که طبقه اول مخصوص آقایان و طبقه دوم مخصوص بانوان است