هم‌زمان با شب عاشورای حسینی، چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵، عزاداران حسینی با حضور در دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری و با نوای یاحسین(ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کردند.