همزمان با شام غریبان عاشورای حسینی، شامگاه پنجشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۵، مردم عزادار روستای خورمیز عُلیا تز توابع شهرستان مهریز، با حضور در حسینه اعظم این روستا و اجرای تعذیه، در سوگ شهدای کربلا به عزاداری پرداختند.