• دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400012312563
  • خبرنگار : 50093

قهرمان پرتاب دیسک رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی مشهد:

رییس فدراسیون دوومیدانی اجازه نداد والیبالیست شوم

رییس فدراسیون دوومیدانی اجازه نداد والیبالیست شوم

ایسنا/خراسان رضوی قهرمان پرتاب دیسک رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی مشهد گفت: با اینکه اول شدم، اما به رکورد مدنظرم دست نیافتم و حداقل یک ماه دیگر تا رسیدن به آمادگی بدنی ایده‌آل فاصله دارم.

حسین رسولی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کسب مقام اول رقابت‌های پرتاب دیسک مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، بزرگداشت استاد علی باغبانباشی، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالا و خوبی برگزار شد. قهرمانی در رشته پرتاب دیسک ایران مثل قرار گیری در رتبه‌های اول تا سوم در آسیاست. نتوانستم رکوردی که می‌خواستم بزنم، اما توانستم رکورد پارسال خودم را ارتقا دهم.

وی در خصوص ورزشکاران خارجی حاضر در این رقابت‌ها بیان کرد: خارجی‌ها هم نتوانستند پرتاب‌های خوبی داشته باشند و خدا را شاکرم که اول شدم. امیدوارم بتوانم در فرصت باقیمانده تا رقابت‌های المپیک توکیو، پرتاب‌های بهتری داشته باشم و بتوانم سهمیه ورود به این رقابت‌ها را برای ایران کسب کنم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران در خصوص مشکلاتش توضیح داد: مشکلات زیادی دارم، از ناحیه کمر درد دارم و همچنین مربی‌ام هم قلبش را عمل کرد و از برنامه‌ای که داشتم، عقب افتاده‌ام. هنوز هم به آمادگی بدنی نرسیدم و نتیجه‌اش این شد که فقط اول شدم و رکورد مورد نظرم را نتوانستم به ثبت برسانم. حداقل یک ماه دیگر تا رسیدن به آمادگی بدنی ایده‌آل فاصله دارم.

رسولی خاطر نشان کرد: چهار سال است که در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کنم و در همان سال اول در آسیا توانستم مدال طلا بگیرم. باید در مسابقات بیشتری شرکت کنم تا به آمادگی مورد نظرم برسم. می‌خواهم در مسابقات بلاروس و ترکیه شرکت کنم.

وی در خصوص حمایت‌های فدراسیون و هیات دوومیدانی استان مرکزی از او تصریح کرد: از رییس هیات دوومیدانی استان مرکزی تشکر می‌کنم که پیگیر من است، امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا روحیه بگیریم و برای کسب سهمیه بجنگیم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران اضافه کرد: پس از اینکه مدت زیادی اداره فدراسیون دو و میدانی برعهده سرپرست بود، رییس جدید مشخص شد و از انتخاب صیامی در این سمت، خوشحالم. او ارتباط خوبی با ورزشکاران این رشته دارد. در حقیقت من هم قرار بود وارد والیبال شوم، اما ایشان اجازه نداد. 

رسولی گفت: امیدوارم فدراسیون دو و میدانی بتواند شرایط حضور در رقابت‌های بین‌المللی را برای ورزشکاران مهیا کند. اگر هرکس به کار خودش برسد، فشار از روی ورزشکار برداشته می‌شود. 

وی یادآور شد: فکر می‌کنم اگر بتوانیم مسابقات بین‌المللی بیشتری را در ایران برگزار کنیم، شرایط و آمادگی ورزشکاران بهتر خواهدشد. مشکل بزرگ دیگر این است که در رسانه‌ها، از دو و میدانی حرفی زده نمی‌شود. 

رسولی با اشاره به برگزاری اردوهای باکیفیت در داخل و خارج از کشور، تصریح کرد: نیاز به ماساژور درجه یک و مربی دارم تا بتوانم برای دو سال آینده بر اساس برنامه‌ریزی‌ام پیش بروم. هر ورزشکاری نیاز به روانپزشک و فیزیوتراپیست دارد. ترجیح می‌دهم اردوهای تیم ملی در شهرهایی که امکانات عالی دارند، برگزار شود، البته برگزاری اردوی خارج از کشور مثمرثمرتر خواهدبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha