«جمال الدین عزیزی» در گفتوگو با ایسنا ضمن بیان این که دو خدمت استعلامات بانکی و درخواست عدم خلافی خودرو از اول اردیبهشت ماه منحصراً از طریق سامانهی شهروندسپاری شهرداری انجام میشود، اظهار کرد: در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری و همچنین تحقق دولت الکترونیک که در ایام شیوع بیماری کرونا نیز ضرورت بیشتری پیدا کرد، شهرداری یزد اقدام به راهاندازی سامانه شهروندسپاری کرده تا خدماتدهی به شهروندان نه تنها از طریق مراجعه حضوری به کارگزاریها و همچنین مناطق پنجگانه شهرداری، بلکه از طریق این سامانه نیز ارائه شود.
وی با بیان این که بخشی از این فعالیتها مانند استعلامات بانکی و همچنین عدم خلافی خودرو از امروز اول اردیبهشت منحصراً در بستر سامانه شهروندسپاری انجام میشود، افزود: سایر فعالیتها نیز در بستر این سامانه قابل انجام است تا شهروندان یزدی لزومی به مراجعه حضوری به شهرداری نداشته باشند.
عزیزی عنوان کرد: اگر فرآیند مربوط به ملک و سوابق آن از قبل وجود داشته باشد، شهروندان میتوانند از طریق این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.
شهردار مزایای این سامانه را کاهش ترددهای درون شهری، کاهش ازدحام در مناطق شهرداری و همچنین تسریع در خدمترسانی به شهروندان ذکر کرد و و گفت: شهروندان میتوانند از طریق آدرس اینترنتی esup.yazd.ir به سامانه شهروندسپاری وارد شوند و ضمن کسب اطلاع از وضعیت ملک خود، خدمات مرتبط با فعالیتهای شهرداری را دریافت کنند.
وی افزود: سایر خدمات نظیر درخواست پایان کار، درخواست صدور پروانه، استعلامات ادارات مختلف نیز از طریق این سامانه قابل انجام است ولی از امروز اول اردیبهشت ماه دو خدمت استعلامات بانکی و عدم خلافی، منحصراً از طریق سامانه شهروندسپاری انجام میشود و دیگر در مناطق و کارگزاریهای شهرداری ارائه نخواهد شد.
عزیزی در پایان با اعلام این که به تدریج سایر خدمات شهرداری نیز به صورت کامل از طریق سامانه شهروندسپاری ارائه میشود، یاداور شد: همکاران ما در مناطق پنجگانه شهرداری به صورت میز خدمت، آماده راهنمایی شهروندان در این خصوص هستند.
انتهای پیام
نظرات