۱۴۰۰-۰۲-۰۴ | ۲۳:۴۶
ارغوان: هواداران گرگانی انرژی زیادی به تیم دادند

ارغوان: هواداران گرگانی انرژی زیادی به تیم دادند

سنتر تیم شهرداری گرگان از حمایت‌های مسئولان و هواداران این تیم تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، روزبه ارغوان سنتر تیم شهرداری گرگان در حاشیه آخرین بازی فینال لیگ برتر که با قهرمانی‌گرگان‌ به‌ پایان رسید، ‌گفت: ما برای این‌ مسابقه انرژی زیادی داشتیم که منبع آن هواداران پر شور گرگانی بودند.

او افزود: هواداران از ما حمایت کرده و انرژی زیادی به همه تیم دادند. دوست دارم همین الان یک بازی دیگر هم انجام دهم.

ارغوان در پایان صحبت‌های خود گفت: مسئولان تیم بعد از شکست اول مقابل مهرام از ما حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها در آینده و در فصل بعد هم ادامه داشته باشد. جا دارد بخاطر این‌مهم از مسئولان تیم تشکر ‌کنم.

انتهای‌ پیام

آخرین اخبار ورزشی