• شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: انجمن های علمی
  • کد خبر: 1400022517017
  • منبع : باشگاه دانشجویان

کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ»

کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ»

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت ایران با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت صنعتی، بازرگانی و مالی دانشگاه علامه، با مشارکت انجمن‌های مدیریت بازرگانی، صنعتی و روانشناسی دانشگاه یزد، مدیریت و کسب‌وکارهای دانشگاه تهران، و گردشگری دانشگاه تبریز، دانشگاه الزهرا و دانشگاه محقق اردبیلی، کارگاه آموزشی «بازاریابی عصبی؛ نورومارکتینگ» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ علمی جدید، که از ترکیب دو حوزه عصب شناسی و بازاریابی ایجاد شده و تاثیرات چشم گیری را بر روی فرآیند بازاریابی کسب و کار ها گذاشته است. هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است در نتیجه با بازاریابی عصبی بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌یابد.

در این دوره با درک سیستم مغزی و عصبی انسان، و یادگیری عکس العمل های ناخودآگاه انسان در برابر پیام‌های مختلف می توانید برنامه های بازاریابی و برند سازی خود را بر این اساس تنظیم و به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنید.

"معرفی نورومارکتینگ"، "تاریخچه نورومارکتینگ"، "جایگاه نورومارکتینگ در تحقیقات بازاریابی نسل ۴"، "مزیت‌های استفاده از نورومارکتینگ"، "آناتومی مغز برای نورومارکتینگ"، "کارکردهای شناختی"، "هیجان، شناخت و رفتار"، "ابزارهای مورد استفاده در نورومارکتینگ"، "کاربردهای نورومارکتینگ" و "بخش عملی: ردیابی چشم" از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

 این برنامه با حضور دکتر علی بنیادی‌نائینی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و مدیر آزمایشگاه کسب‌وکارهای عصبی و علی گلبازی‌مهدی‌پور ـ محقق علوم اعصاب و پژوهشگر آزمایشگاه کسب‌وکارهای عصبی، روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک  https://eseminar.tv/wb۲۶۸۲۸ مراجعه کنند.

انهتای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.