• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400022718785
  • خبرنگار : 50037

معاون فرماندار اسدآباد:

روابط‌عمومی‌ها زبان گویا و مشاوران سازمان خود هستند

روابط‌عمومی‌ها زبان گویا و مشاوران سازمان خود هستند

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: روابط عمومی ها زبان گویا، پاسخگو و مشاوران سازمان و نهاد خود هستند که با ارتباط و تعامل خود با مردم و جامعه و دستگاه خود نقش مؤثری در انتقال مشکلات مردم به مدیران برای رفع و مرتفع شدن مشکل دارند.

لیلا امیدی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: از اوایل شیوع ویروس کرونا تاکنون در ۱۵ ماه گذشته روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و تمامی ارگان‌های شهرستان به ویژه دانشکده علوم پزشکی فعالیت بسیاری در زمینه اطلاع رسانی این بیماری و ارتقاء آگاهی مردم داشته اند به طوریکه دانشکده علوم پزشکی با عملکرد مثبت خود به عنوان منبع موفق در اطلاع رسانی کرونا بود و منجر به اعتمادسازی در بین مردم شد.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی، رسالت مهم روابط عمومی‌هاست، تصریح کرد: شفاف عمل کردن روابط عمومی‌ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تأثیرگذار است به طوریکه شفاف عمل کردن دانشکده علوم پزشکی شهرستان یکی از دلایل موفقیت این بخش در اطلاع رسانی کرونا بود.

امیدی همچنین با اشاره به روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان برای اطلاع رسانی و ترغیب و تشویق بازاریان در همکاری به منظور اجرای محدودیت های کرونایی خاطرنشان کرد: در محدودیت های جدید کرونایی برخی از مالکان و صاحبان مغازه ها و واحدهای مسکونی نسبت به بخشش اجاره بهای خود اقدام کردند که در این راستا این اقدام زیبای خیرخواهان قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برای اطلاع رسانی پررنگ اقدامات انجام شده در این حوزه در ماه رمضان، روابط عمومی موفق را عامل موفقیت بهتر مدیران دانست و بر توجه به حوزه روابط عمومی در ادارات تأکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها بر سلامت افکار و آرامش روانی جامعه تأثیرگذار هستند و در همین راستا نباید از جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها غافل شویم.

امیدی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار روابط عمومی‌ها  در رشد و پیشرفت سازمان‌ها و ادارات خود و با تأکید بر تکریم ارباب رجوع یادآور شد: موتور محرکه فرهنگی هر دستگاه اجرایی و دولتی، روابط عمومی است که نقش مهمی در سازندگی و هویت بخشی هر دستگاه دارد.

دبیر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد هم با اشاره به ۵۱ روابط عمومی فعال در سطح ادارات و نهادهای شهرستان گفت: از این تعداد روابط عمومی فعال، در پنج دستگاه رؤسا و مدیران ادارات آنها خود مسئولیت روابط عمومی را برعهده دارد.

مهدی سلیمانی در ادامه با تأکید بر رسالت خطیر روابط عمومی‌ها و تعامل تنگاتنگ روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه مطرح کرد: روابط عمومی ها و اصحاب رسانه با فعالیت مناسب و ترسیم چهره زیبای استان و شهرستان نقش بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران برای منطقه و نیز در سایه و همکاری یکدیگر در انعکاس هر چه بیشتر خدمات انجام شده دارند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد هم با اشاره به برخی از برنامه های هفته روابط عمومی در اسدآباد از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ارسال لوح تقدیر برای روابط عمومی ادارات، نصب بنر و درج شعار هفته روابط عمومی در سربرگ ادارات گفت: اسدآباد دارای بیش از ۶۰ کانال در فضای مجازی است که در شورآفرینی و نشاط و ترغیب و تشویق جامعه به حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی از نقش موثری برخوردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.