• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400040201572
  • خبرنگار : 30054

خریدی امن و مطمئن با وین ابزار

خریدی امن و مطمئن با وین ابزار

اصالت و تضمین کیفیت یکی از اولین ملاک ها برای خرید ابزارالات و لوازم صنعتی مورد نیاز در صنایع مختلف امروزی است. یکی از دغدغه اصلی صاحبان چنین کسب و کاری و یا تامین کنندگان ابزارالات، یافتن عرضه کننده ای با محصولاتی با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وین ابزار، این شرکت دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. خرید به صورت آنلاین و اینترنتی با تضمین کیفیت و قیمت ارزان و به دو صورت عمده و خرده که نیاز شما را رفع خواهد کرد.

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی وین ابزار

تمام ابزار های صنعتی که به صورت دستی به کار گرفته می شوند از بهترین برندهای سراسر جهان به صورت وارداتی در فروشگاه ما عرضه می شود. از جمله این افزار های ارائه شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرز انگشتی کارباید وسیله ای کوچک اما پر کاربرد

فرز انگشتی کارباید که از جنس تنگستن است بسیار شبیه به مته است اما یک فرق اساسی با آن در ظاهر دارد که سبب شده است تا عملکرد و کاربرد آن ها نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد. این قطعه بخش سری صافی دارد برعکس مته که به صورت تیز و برجسته در نظر گرفته شده است. این قطعه به توربین مجهز شده و وجود کربن بسیار مقاوم در آن سبب شده است تا در برابر شکستگی و خوردگی مقاوم باشد. ساختار طراحی آن ها به گونه ای است که قابلیت استفاده چندین باره از آن ها نیز وجود دارد. با توجه به متریال مرغوب به کار رفته در ساخت آن ها می توانید تا مدت ها به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

کاربرد فرز انگشتی کارباید

 مهم ترین کاربرد آن برای براده برداری است. براده برداری در حوزه تراشکاری بیشتر به کار گرفته می شود. البته استفاده از آن در ساخت هواپیما، قطعات صنعتی، جوشکاری و ... نیز بسیار رایج است. استفاده از فرز انگشتی به صورت مکانیکی و دستی امکان پذیر است اما برای راحتی کار و در برخی موارد قطعات بزرگتر بر روی دستگاه فرز نیز قابل نصب می باشد. دستگاه فرز یا سی ان سی CNC را می توان یک دریل رومیزی بزرگ با سه محور حرکتی دانست که امکان براده برداری در دو زاویه عمودی و افقی را فراهم می کند. فرزها درجه سختی از بازه 40 الی 60 راکول دارند. درجه سختی 48 راکول آن بسیار محبوب و پر کاربرد است. 

کلمپ و شناخت کامل آن

کلمپ محصولی شبیه به انبر است. معمولا دارای یک یا دو فک متحرک است. به کلمپ، کلمپ متر نیز گفته می شود. اغلب دارای یک شاسی هستند که از طریق آن دهانه کلمپ باز یا بسته شده و سیسن حامل جریان بین دو سری آن قرار می گیرد. حال باید با برداشتن فشار از روی شاسی سبب بسته شدن دهانه آن شوید و سپس جریان اندازه گیری شده را از روی صفحه نمایش آن ببینید. وجود یک آهن ربا درون آن باعث ایجاد مدار مغناطیسی میشود که به دنبال آن جریان مورد اندازه گیری، قرار میگیرد. این محصول خود انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها از نظر اندازه و میزان جریانی که محاسبه می کنند، متفاوت است.

انواع کلمپ ها و مزیت استفاده از آن ها

استفاده از این ابزار دیجیتال باعث می شود تا دیگر نیازی به قطع کردن کابل نباشد و به راحتی به صورت غیر تماس میزان جریان را اندازه گیری کنید. امنیت آن بیشتر است و قابلیت اندازه گیری جریان های بسیار بالا را نیز دارد و همچنین نحوه استفاده از آن نیز بسیار ساده و راحت است. انواع کلمپ ها عبارتند از: کلمپ جریان ac، مولتی مترها، پاور کلمپی یا کلمپ های قدرت، کلمپ نشتی جریان و ... که متناسب با نیاز و حرفه خود می توانید آن ها را تهیه نمایید.

کاربرد کلمپ

همانطور که گفتیم کلمپ وسیله ای جهت اندازه گیری جریان کابل ها می باشد. تفاوتی ندارد که کابل مد نظر در چه صنفی به کار گرفته شود بدون قطع کردن آن می توان مقدار جریان عبوری از آن را مشاهده کرد. از این دستگاه به صورت دستی در مصارفی همانند: کارخانه ها، واحدهای تاسیساتی، پیمانکاران شرکت توزیع برق، بیمارستان، دانشگاه، کارگاه های آموزشی برق، آبکاری فلزات و ... استفاده می شود.

گیج توپی یا همان Plug Gauge

یکی از دیگر قطعاتی که در حوزه صنعت بسیار کاربرد دارد گیج ها هستند که انواع مختلفی دارند. گیج توپی یکی از انواع آن است که در معنای لغوی آن گیج دو شاخه می باشد. شکل ظاهری آن شبیه به یک وزنه کوچک است. این ابزار از امسبل قطعات استاندارد تولید شده است. بخش وزنه های ان نیز امکان جابه جایی و تعویض دارد و می توانید اندازه های مختلفی را برای آن متناسب با نیاز خود قرار دهید. با استفاده از این وسیله رزوه قطعات را میتوان کنترل کرد.

کاربرد گیج توپی

در هر حرفه ای که ایجاد شکاف و رزوه و ... وج داشته باشد جهت اندازه گیری آن ها ه گیج نیاز خواهید داشت. از رایج ترین کاربرد های آن اندازه گیری رزوه پیچ و مهره ها در ابزار و قالب سازی است. اگر این گیج درون قطعه گیر نکند، قطعه مورد نظر تایید خواهد بود و در غیر این صورت نیاز به بازسازی و رزوه کاری مجدد دارد.

خرید از وین ابزار

کسب اطلاعات قبل از خرید باعث می شود تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید. کارشناسان وین ابزار شما را قبل از خرید کاملا راهنمایی میکنند. کلیه محصولات به صصورت وارداتی عرضه می شود و بدون واسطه و با کم ترین سود در اختیار کاربران قرار داده می شود و قیمت بسیار ارزانی دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha