• چهارشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400063123887
  • خبرنگار : 50176

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان:

سلامت دانش‌آموزان، اطمینان خانواده‌ها و تلاش مدیران و معلمان سه رکن آغاز سال تحصیلی جدید است

سلامت دانش‌آموزان، اطمینان خانواده‌ها و تلاش مدیران و معلمان سه رکن آغاز سال تحصیلی جدید است

ایسنا/لرستان سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان گفت: سلامت دانش آموزان، اطمینان خانواده‌ها و تلاش مدیران و معلمان سه رکن آغاز سال تحصیلی جدید است.

سید عیسی سهرابی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران آموزش‌وپرورش سراسر استان که امروز ۳۱ شهریورماه برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و قدرانی از تلاش‌های همکاران، اظهار کرد: ثمره همه فعالیت‌های انجام‌شده در این چند روز، خود را به نمایش خواهد گذاشت و در این زمینه باید با هوشیاری عمل کنیم.

وی با اشاره به این‌که سه رکن آغاز سال تحصیلی جدید یعنی سلامت دانش آموزان، اطمینان خانواده‌ها و تلاش مدیران و معلمان است، تصریح کرد: باید در مدت باقی‌مانده مدیران و همه دست‌اندرکاران تلاش کنند تا کلاس‌بندی‌ها و فراخوانی ابلاغ‌ها و همه تمهیدات و اقدامات در نظر گرفته شده به بهترین نحو خود در استان انجام شود و در این مدت نیروی پشتیبانی در اداره‌کل و همه مناطق استان حضور داشته تا مشکلات احتمالی در سامانه‌ها رفع گردد.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه www.salamat.gov.ir و حضور در مراکز تعیین شده اقدام به واکسیناسیون کنند، مدیران مدارس در این مورد کنترل کنند تا هم برای دانش آموزان هم‌خانواده‌ها فرهنگ‌سازی شده و آنان را ترغیب به واکسیناسیون کنند.

سهرابی با اشاره به واکسیناسیون بیش از ۸۰ تا ۸۵ درصدی فرهنگیان، اضافه کرد: اگر فرهنگی در استان واکسن بیماری کرونا را نزند و در ادامه سال به این بیماری مبتلا شود ممکن است در زمینه مرخصی استعلاجی با مشکل روبرو شود.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید چیزی به‌عنوان تعطیلی مدارس نخواهیم داشت مگر با مصوبه ستاد استانی کرونا، بیان کرد: سلامت و آموزش دانش آموزان باید در اولویت باشد همه تلاش‌ها باید بستر را برای این دو مقوله مهم فراهم کند.

گفتنی است، در این جلسه علاوه بر مدیران آموزش‌وپرورش مناطق و نواحی استان و معاونین آموزش‌وپرورش که گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته خود ارائه دادند رئیس انجمن اولیاء و نماینده دانش آموزان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha