• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400081310132
  • منبع : نمایندگی سمنان

انتقاد امام جمعه سمنان از تخریب سفرهای استانی

انتقاد امام جمعه سمنان از تخریب سفرهای استانی

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: حضور میدانی رئیس جمهور و دولتمردان بارقه های امیدی در بین مردم ایجاد کرده است.

 ‍ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان در دیدار رئیس جمهور با نخبگان، خانواده های شهدا و جمعی از فعالان اجتماعی استان با انتقاد از تخریب رویه برگزاری سفرهای استانی در دولت سیزدهم اظهار کرد: خوشبختانه مسوولان دولت پای کار بوده و بنای آنها بر گره گشایی است.

وی گفت: متاسفانه برخی ها که خود گامی در خدمت به مردم برنداشتند در رسانه های خود به تخریب سفرهای استانی می پردازند و این در حالی است که مردم خود عملکردها را مقایسه می کنند و از حضور میدانی مسوولان رضایت دارند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، نقطه عطفی بعد از واقعه ۱۷ شهریور، برای انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدای ۱۳ آبان و تظاهرات و اعتراضاتی که به دنبال آن شکل گرفت به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: در ادامه همان رویدادها بود که بعدتر دانشجویان پیرو امام نیز به سفارتخانه ای که بعدها معلوم شد جاسوس خانه آمریکا بوده رفته و آنجا را تسخیر کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان با تمجید از اقتدار جمهوری اسلامی گفت: همه نیروی های نظامی و انتظامی، بویژه سپاه پاسداران سرافراز، با اقدام اخیر خود در بزنگاه حساس، نیروهای مزدور آمریکایی که قصد سرقت نفت جمهوری اسلامی را داشتند، بر سر جای خود نشاندند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم ما شکرگزار روی کار آمدن دولت محبوب و مردمی هستند ادامه داد: بارقه امیدی که با وجود آیت الله رئیسی و اقدامات ایشان در جامعه شکل گرفته که بسیار ارزشمند است.

 مطیعی با بیان اینکه قصد ریاست محترم‌ جمهور و هیات دولت بر گره گشایی از مشکلات مردم است اضافه کرد: بر اساس آمارها، رضایتمندی بسیار بالایی از عملکرد دولت در بین مردم وجود دارد.

وی با انتقاد از تخریب سفرهای استانی تصریح کرد: برخی در پی تخریب سفرهای استانی هستند، اما این سفرها، مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است و این سفرها ویژگی های بارز دولت کاری، قوی، و ایرانی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال، بار اول است که رئیس جمهور در سیاه چادر عشایر ایل سنگسر حضور پیدا می کنند که بسیار ارزشمند است افزود: کسانی که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام ‌جمهوری اسلام هستند، سرشان به سنگ خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha