• دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400090100855
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

واکسینه شدن 95 درصد معلمان و دانش آموزان اردبیل/امتحانات نوبت اول حضوری است

واکسینه شدن 95 درصد معلمان و دانش آموزان اردبیل/امتحانات نوبت اول حضوری است

ایسنا/اردبیل مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان در گروه سنی بالای 12 سال با روند مطلوبی در استان اردبیل اجرا شده و پوشش 95 درصدی را شاهد هستیم.

احمد ناصری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع فرهنگیان بسیجی در اردبیل اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا رشادت ها و ایثارگری های جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی در هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت های 43 سال اخیر تبین و تشریح شده و در این زمینه ابعاد مختلف فعالیت بسیج فرهنگیان و دانش آموزان تشریح شود.

وی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته بسیج علاوه بر برگزاری صبحگاه مشترک تلاش بر این است تا با حضور فرماندهان سپاه و بسیج ترفندها و توطئه های استکبار جهانی برای نسل جوان و نوجوان تشریح شده تا همه در انجام ماموریت و مسئولیت خطیر دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در صحنه حاضر باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه به آغاز فعالیت حضوری مدارس ابتدایی و متوسطه اول در سطح استان اشاره کرد و گفت: از 15 آبان شاهد برپایی کلاس های حضوری در مقطع دوم متوسطه هستیم که تاکنون هیچ گزارشی از ابتلا و شیوع بیماری کرونا در بین فرهنگیان و دانش آموزان گزارش نشده است.

ناصری بیان کرد: 95 درصد دانش آموزان و فرهنگیان استان در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند و همچنان تلاش بر رعایت پروتکل های بهداشتی و سالم سازی فضا برای حضور دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: با حضوری شدن تحصیل دانش آموزان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول در قالب نوبت بندی واحدهای آموزشی با همکاری مدیران مدارس سعی خواهیم کرد تا به تدریج شرایط حضور بیشتر دانش آموزان را در طول هفته مهیا کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در صورت تداوم این وضعیت امتحانات نیم سال اول دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم حضوری خواهد بود و در مقطع ابتدائی نیز این ارزشیابی به شکل توصیفی انجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha