• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400093023602
  • منبع : نمایندگی سمنان

آماده‌سازی۴۵۰ هکتار زمین برای جهش مسکن در 21 شهر سمنان

آماده‌سازی۴۵۰ هکتار زمین برای جهش مسکن در 21 شهر سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از آماده‌سازی۴۵۰ هکتار زمین در 21 شهر این استان برای اجرای طرح ملی جهش مسکن خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در نشست هم اندیشی و تصمیم گیری پروژه های شهری شاهرود با اعلام این خبر اظهار کرد: ۴۵۰ هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در ۲۱ شهر استان برای اجرای طرح جهش تولید مسکن آماده‌سازی شده که از این منظر استان سمنان در سطح کشور جز استان‌های برتر قرار داشته و در صورت اعلام قرارداد و نقشه تیپ واگذاری، آماده شروع عملیات اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مردمان شاهرود، مردمان با صفا و به واقع معلمان دین و اخلاق هستند، گفت: انشالله با وفاق و همدلی که در بین تمام مسئولان شهرستان و شهر شاهرود وجود دارد، در آینده در بحث توسعه شاهرود و مدیریت شهری، شاهد تحول بسیار خوب و شایسته در خور مردم شاهرود خواهیم بود.

وی در ادامه از نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی که در حوزه توسعه متوازن استان و حوزه انتخابیه تلاش جدی داشته تقدیر کرد و افزود: نگاه ما، رویکرد رسیدگی و برطرف کردن موارد و مشکلات مردم در سطح استان در تمامی حوزه‌هاست که بحث عمرانی و مدیریت امور شهری یکی از این‌ موارد است.

هاشمی ادامه داد: امروز کارگروه امور زیربنایی ما در سطح استان بروز رسانی شده و پرونده های کمیسیون ماده ۵ نیز به صفر رسیده که انشالله با این اقدامات در آینده شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در بحث مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص خرید اتوبوس ناوگان ‌حمل و نقل شهری و تجهیز و خرید ماشین آلات آتش‌نشانی و شهرداری مصوبه ای در نظر گرفته شده که در قالب ریز پروژه ها به زودی ابلاغ خواهد شد.

استاندار سمنان اظهار کرد: طرح جمع آوری آبهای سطحی و سیلابی از دیگر مواردی است که در بازدید ها مورد بررسی قرار گرفت که با تدوین آن از سوی شهرداری، اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به بازدید امروز خود از طرح های مختلف شهرستان شاهرود گفت: ساخت اقامتگاه‌ها در جاده سلامت، رینگ کمربند سبز، ضرورت انتقال کشتارگاه، مجوز چاه آب خام و جداسازی آب مدیریت فضای سبز شهری، رسیدگی به بحث اداره پست شهر شاهرود، رسیدگی به امور شهرک های کوثر و فدک شهر شاهرود، ایجاد فضای سبز در تپه باغ زندان، ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین و سایر مواردی که در بازدید و نشست هم‌اندیشی مورد طرح قرار گرفت، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای شهر و شهرداری شاهرود افزود: شهرداری شاهرود نیاز به ایجاد نواحی مختلف دارد که این مهم موتور محرک مدیریت امور شهری است و به جهت تحقق پیگیری‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha