• جمعه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401022314937
  • خبرنگار : 50038

کشف کالاهای احتکار شده به ارزش ۴۱۰ میلیون از ۲ منزل مسکونی در ملایر

کشف کالاهای احتکار شده به ارزش ۴۱۰ میلیون از ۲ منزل مسکونی در ملایر

ایسنا/همدان در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طبق برنامه ‌ریزی‌ها، تمهیدات و ‏تاکیدات فرماندار ملایر، نظارت تیم‌های بازرسی بر روند قیمت و شبکه توزیع کالاهای اساسی ‏مردم در سطح بازار تشدید شد.‏

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر؛ تیم‌های نظارت و بازرسی و دستگاه‌های ذیربط در خصوص احتکار اجناس و مایحتاج مردم و گرانفروشی، نظارت‌های خود را افزایش دادند و اجناس کشف شده با قیمت مصوب، در اختیار مردم قرار گرفت.

کشف کالاهای احتکار شده به ارزش ۴۱۰ میلیون از ۲ منزل مسکونی در ملایر

در این زمینه با عملکرد بازرسان و تیم‌های نظارتی، چندین مغازه و انبار کالا که کالاهای اساسی را احتکار و انبار کرده بودند، کشف و با پیگیری‌های انجام شده، این واحدها باز شد و اجناس آنها در اختیار مردم قرار گرفت.

دیروز در پی گزارشی مبنی بر تخلیه ارزاق در یک واحد مسکونی، تیم‌های نظارت و بازرسی به همراه پلیس اقتصادی ملایر پس از کسب دستور قضایی از محل بازرسی کردند.

در این بازرسی ۶۹۲ عدد روغن فامیلا پنج کیلویی کشف شد که ارزش ریالی احتکار حدود ۲۱۰ میلیون تومان است.

کشف کالاهای احتکار شده به ارزش ۴۱۰ میلیون از ۲ منزل مسکونی در ملایر

همچنین در بازرسی از یک واحد مسکونی انواع ماکارونی، رشته سوپی و انواع روغن، ۱۶۰ کیلو شکر تنظیم بازار، سه تن برنج خارجی و دیگر اقلام احتکار شده کشف و ضبط شد، ارزش ریالی کالاهای احتکار شده حدود ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

گفتنی است؛ در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، تیم‌های بازرسی به صورت روزانه و به طور مستمر بر روند توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار نظارت می‌کنند.

اتنهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۳ ۱۲:۲۷

خیلی جالبه که هرموقع خبر گرونی رسمی میاد این کشفیات هم زیاد میشه