• دوشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401030201381
  • منبع : نمایندگی سمنان

آغاز به کار سه کلینیک در ۳ شهر استان سمنان

آغاز به کار سه کلینیک در ۳ شهر استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون خدمات درمانی اداره کل درمان تامین اجتماعی سمنان از آغاز به کار سه کلینیک دیابت و فشار خون در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان خبر داد.

دکتر حمید بهمنش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مراکز تامین اجتماعی این استان تمامی خدمات قابل ارائه در کلینیک‌های دیابت و فشار خون شامل ویزیت، دریافت دارو، آموزش‌های نحوه خود مراقبتی و چکاپ ماهیانه و...به‌صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلینیک‌های دیابت و فشار خون علاوه بر بیمارستان شفا سمنان در پلی کلینیک‌های شهید بیاری شاهرود، سمنان، و درمانگاه دامغان آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان هم استانی است.

بهمنش با تاکید بر لزوم کنترل این دو بیماری مزمن به‌ویژه در سنین پرخطر اظهار کرد: پیشگیری به موقع بیماری‌های مزمن موضوع بسیار مهم و قابل توجهی در حفظ سلامت و بهبود سلامت جامعه است که نیازمند توجه و همراهی مردمی و اهتمام متولیان امر درمان در اجرای صحیح آن است.

معاون خدمات درمان مدیریت درمان سمنان تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی ، تغذیه مناسب و کاهش میزان استرس از جمله مواردی هستند که با انجام آنها می توان تا حدود بسیار زیادی از ابتلا به دیابت و فشار خون جلوگیری کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت دوره‌ای و سایر فعالیت‌های درمانی و اطلاع رسانی بتوان اقدامات خوبی در زمینه شناسایی زودهنگام و درمان بیماران مستعد به این بیماری را به انجام رسانید.

معاون مدیریت درمان استان سمنان یادآور شد: تمامی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۲۳*۱۴۲۰*۴* و یا مراجعه به سایت نوبت دهی nobatdsemnan.tamin.ir و یا از طریق سامانه های تلفنی نسبت به دریافت نوبت خدمات تخصصی مراکز درمانی استان اقدام کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha