• سه‌شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401042114495
  • خبرنگار : 50416

آمادگی ملایر برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت

آمادگی ملایر برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در تشریح برنامه‌های دهه ولایت و امامت این شهرستان از آمادگی ۶۰ مسجد و اجرای پویش «به رسم جوانمردی» خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، غدیرخم را سمبل امامت و ولایت دانست و اظهار کرد: در این واقعه نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت دارد و نقطه طلایی کاروان رسالت و طلایه دار امامت و ولایت است.

نجفی از آمادگی ۶۰ مسجد شهرستان برای برگزاری جشن های عید غدیر خم خبر داد و بیان کرد: همچنین در ۱۰ محله، کاروان های شادی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این کاروان های شادی در نقاط حاشیه شهر برپا خواهد شد، گفت: این کاروان ها با همکاری پایگاه های بسیج و گروه های مردمی با محوریت مساجد برپا می‌شود.

نجفی برپایی کاروان شادی به صورت خودرویی یا پیاده روی در روز عید غدیر را از دیگر برنامه های عید ولایت و امامت برشمرد که با همکاری هیات های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از توزیع غذای گرم به همت مساجد، گروه های جهادی و هیات های مذهبی در دهه ولایت و امامت خبر داد و مطرح کرد: این غذاها در بین خانواد های نیازمند و محله های کم برخوردار شهر توزیع خواهد شد.

نجفی برپایی ۱۴ موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات خطبه خوانی غدیر و برگزاری محافل قرآنی و ختم صلوات را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت برشمرد.

 وی همچنین از اجرای پویش «به رسم جوانمردی» خبر داد و تصریح کرد: این پویش با همراهی و همکاری اتحادیه املاک و با هدف حمایت از مستاجران، به صورت استانی در حال اجراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر اعزام ۷۰ مبلغ به مساجد شهرستان با هدف تبیین واقعه غدیر، حضور۳۰ مداح در مساجد و مناطق شهرستان، دیدار با خانواده سادات، دیدار با امام جمعه، فضا سازی سطح شهر و همچنین برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی و... را نیز از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه ولایت و امامت برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha