• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401101409272
  • خبرنگار : 71576

قدرتنمایی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا/ نماینده عراق ۱۰۰ تایی شد

قدرتنمایی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا/ نماینده عراق ۱۰۰ تایی شد

تیم شهرداری گرگان در سومین بازی خود از رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، مقابل النفت عراق به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (چهارشنبه) ۱۴ دی ۱۴۰۱، تیم شهرداری گرگان در سومین بازی خود از رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه های غرب آسیا منطقه غرب آسیا، در سالن آزادی میزبان تیم النفت عراق بود که با نتیجه قاطع ۱۱۰ - ۶۹ به پیروزی قاطع دست یافت.

شهرداری گرگان با این برد، با ۲ برد (مقابل الکرامه و النفت) صدرنشین گروه B لیگ غرب آسیا شد. شاگردان حاتمی مقابل الریاضی لبنان تنها شکست خود را تا اینجای کار متحمل شده‌اند.

ترکیب شهرداری گرگان:

محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سجاد پذیرفته، پری پتی و آنتاناس اودراس

ترکیب النفت عراق:

حیدر الدیوانی، جاسیم محمد جبار السعدی، کرار حمزه، ادگار سوسا و انتوان ویگینز

* نیمه اول: ۴۹ - ۳۲ شهرداری گرگان

با شروع بازی شاگردان مهران حاتمی موفق شدند با عملکرد درخشان در دفاع، دو ستاره آمریکایی (ویگینز) و دومنیکنی (سوسا) تیم النفت عراق را مهار کرده و در حمله با درخشش محمد جمشیدی و پری پتی، امتیازات لازم را کسب کردند تا در نهایت ۴۹ - ۳۲ پیروز به رختکن بروند.

کوارترهای اول و دوم این بازی با نتایج ۱۹-۱۴ و ۳۰-۱۸ به سود شهرداری گرگان پایان یافت. در نیمه نخست جمشیدی و پتی به ترتیب با ۱۷ و ۱۱ امتیاز ستاره‌های شهرداری گرگان بودند و ویگینز و سوسا نیز با وجود فشار دفاعی زیاد شهرداری، هر کدام با ۱۳ و ۱۱ امتیاز، بهترین‌های النفت عراق بودند.

* نیمه دوم: ۱۱۰ - ۶۹ شهرداری گرگان

در این نیمه نیز این تیم شهرداری گرگان بود که با حمایت پر شور هواداران خود، نبض بازی را در اختیار گرفت. در این نیمه بهنام یخچالی هم پرتاب‌های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا اختلاف دو تیم به بیش از ۲۰ امتیاز برسد. گرگانی‌ها در مجموع موفق شدند با نتیجه قاطع ۱۱۰ - ۶۹ پیروز این بازی سخت خانگی شوند.

کوارتر سوم این بازی ۳۰-۱۷ و کوارتر چهارم هم ۳۱-۲۰ به سود شهرداری گرگان پایان یافت.

محمد جمشیدی با کسب ۳۱ امتیاز برای تیم شهرداری گرگان، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. انتونی ویگینز نیز با کسب ۲۹ امتیاز برای النفت عراق، ستاره تیم خود بود ولی نتوانست مانع شکست نماینده عراق شود. 

بهنام یخچالی و پری پتی نیز به ترتیب ۲۲ و ۲۵ امتیاز برای شهرداری گرگان به دست آوردند. سوسا نیز با ۲۴ امتیاز، دیگر ستاره النفت عراق در این دیدار بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha