• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401112721001
  • منبع : نمایندگی مازندران

توسط پلیس مازندران انجام شد

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در محمودآباد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از تخریب ساخت و سازهای میلیاردی غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به وسعت ۹ هزار و ۸۰۰ متر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، محمود حسین‌زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی و احداث بنا در بخشی از اراضی کشاورزی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری عوامل جهادکشاورزی، بناهای احداثی ایجاد شده در اطراف این زمین‌ها تخریب و اراضی کشاورزی که به صورت غیر قانونی توسط متهمان تصرف شده بود رهاسازی شد.

حسین‌زاده ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست؛ هرگونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ضارب محیط‌بان پارک ملی نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز از دستگیری ضارب محیط‌بان پارک ملی پابند نکا در کمتر از ۵ ساعت توسط ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود خبر داد .

قاسم عزیزی اظهار کرد: در پی حمله مسلحانه شکارچی غیر مجاز به یکی از محیط‌بان اداره محیط زیست شهرستان نکا، مستقر در پارک ملی پابند که منجر به جراحت شدید این مامور فداکار شده بود، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی ماموران پلیس دریافتند که ضارب به قصد شکار غیرمجاز در پارک ملی پابند، با مقاومت مأمور محیط‌بان روبرو و با وی درگیر شد، که در این درگیری مسلحانه مأمور محیط‌بان با شلیک تیر اسلحه شکاری، شکارچی متخلف از ناحیه دست و پا به شدت مجروح و ضارب نیز از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در تحقیقات پلیسی و تلاش مأموران انتظامی پاسگاه زارم رود ضارب در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای هزار جریب شناسایی و با دستور قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری لوله بلند به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف، متهم با تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شد.

عزیزی با بیان اینکه محیط‌بان مجروح در بیمارستان نکا بستری شد، گفت: کشف اسلحه شکاری، برخورد با شکارچیان غیر مجاز و نا امن کنندگان جامعه در دستور کار بوده و در سال جاری مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات غیز مجاز در شهرستان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha