• جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402011808019
  • خبرنگار : 50522

معاون استاندار گلستان تاکید کرد؛

ترس دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات/ تریبون نماز جمعه تریبون وحدت و همبستگی است

ترس دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات/ تریبون نماز جمعه تریبون وحدت و همبستگی است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات یکی از اولویت های همگان باشد، گفت: این حضور دشمن شکن خواهد بود.

سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استانداری گلستان  در آیین معارفه اولین امام جمعه اهل تشیع آق قلا که با برگزاری شورای اداری این شهرستان همراه بود، اظهار کرد: تریبون مقدس نماز جمعه تریبون وحدت، همبستگی و توصیه به تقوا و بصیرت است.

وی با بیان اینکه در سال جاری با دو انتخابات بزرگ و حساس روبه رو هستیم، افزود: مردم سالاری دینی از افتخارات نظام ماست که اساس آن را حضرت امام خمینی "ره " بنیان‌گذاری کرده و در ادامه رهبر معظم انقلاب "مدظله‌العالی" این مسیر را به بهترین شکل ممکن ادامه دادند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در سخت ترین شرایط کشور از جمله جنگ و تحریم و بلایای طبیعی و ... انتخابات و رجوع به آرا مردم در هیچ دوره‌ای از انقلاب حتی برای یک دوره کوتاه متوقف نشده است، خاطرنشان کرد: این مهم موید اهمیت نظر مردم در تعیین حق سرنوشت خود در اداره کشور در نظام اسلامی ماست.

مهاجر با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال، اضافه کرد: حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب "مدظله‌العالی" در دیدار نوروزی امسال با مسئولان عالی رتبه کشور، باید انتخاباتی رقابتی، سالم، با امنیت بالا و مشارکت حداکثری رقم بخورد که ما نیز به حول و قوه الهی این مهم را رقم خواهیم زد.

وی بر لزوم به رخ کشیدن عظمت ملت ایران به جهانیان با حضور حداکثری در انتخابات، گفت: این حضور حماسی و متعهدانه دوستان منطقه ای و فرا منطقه ای ما را خوشحال و دشمنان ملت ایران را مأیوس خواهد کرد.

به گزارش ایسنا در پایان این جلسه، حجه الاسلام والمسلمین "سید ابوالفضل حسینی" که پیش از این به عنوان اولین امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا منصوب شده بود معرفی و رسما کار خود را در این شهرستان آغاز کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha