• جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402011808215
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز/

اقدام ناباورانه روسیه، ساپینتو را زدند و از خجالت فتح‌الله‌زاده درآمدند!

اقدام ناباورانه روسیه، ساپینتو را زدند و از خجالت فتح‌الله‌زاده درآمدند!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید همان راهی را می‌رود که در ۴۴ سال گذشته به شکست و ناامیدی ختم شده و نمی‌توان انتظار حضور این تیم در المپیک پاریس را داشت.  تیم ملی فوتبال امید یک فیفادی دیگر را در نوروز ۱۴۰۲ را از دست داد و کک هیچ کسی در فدراسیون فوتبال نگزید که در حال از دست دادن زمان و یک المپیک دیگر هستند. در وصف شرایط وخیم تیم ملی امید باید همین را گفت که به زودی بازی‌های آسیایی و مقدماتی جام ملت‌های آسیا و در نهایت انتخابی المپیک تا ۹ ماه دیگر برگزار می‌شود اما این تیم از ۱۰ ماه قبل به این سمت هیچ اردویی نداشته است!

بدهی مالیاتی چند ساله یک فدراسیون!

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: بدهی‌های مالیاتی این فدراسیون که مربوط به سالهای گذشته است شرایطی را فراهم کرده که در پرداخت آنها ناتوان هستیم. علیرضا پسندیده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۴ ماهی که سرپرستی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی را برعهده گرفته‌ام، متاسفانه با یکسری بدهی‌های مالیاتی که مربوط به سالهای گذشته است و جریمه نیز به آنها خورده بود، مواجه شدم که برای جلوگیری از مسدود شدن حساب فدراسیون یک بخشی از آنها پرداخت شد و برای بخش دیگر نیز از سازمان امور مالیاتی تا اردیبهشت ماه مهلت قانونی گرفتیم تا دفاع کنیم.

بازتاب خداحافظی غفور در رسانه‌های خارجی

خداحافظی ملی‌پوش والیبال ایران در رسانه‌های خارجی جهان بازتاب داشت. WPSPORT لهستان درباره خداحافظی امیر غفور از تیم ملی والیبال ایران نوشت: «والیبالیست سرشناس ایرانی از حضور در تیم ملی انصراف داد. امیر غفور ایرانی تصمیم مهمی در مورد حرفه خود گرفته است.» این رسانه در ادامه نوشت: «امیر غفور، مهاجم ۳۱ساله تیم ملی ایران، از حضور در تیم ملی ایران کناره‌گیری کرد. این بازیکن ایرانی، اولین حضورش را سال ۲۰۱۱ تجربه کرد و برای ۱۱ سال در والیبال نقش‌آفرینی داشت. غفور در نامه‌ای نوشت: از دوستان و هم‌تیمی‌های سابقم صمیمانه تشکر می‌کنم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارم. کناره‌گیری از بازی در تیم ایران به معنای خداحافظی کامل این بازیکن ۳۱ساله از والیبال نیست چرا که او می‌گوید والیبال زندگی‌اش است و آن را به‌راحتی کنار نمی‌گذارد. غفور در دوران باشگاهی خود به غیر از باشگاه‌های ایرانی، دو فصل در ایتالیا  (تیم‌های مونزا و لوبه) و یک فصل در ترکیه (بورسا) نیز حضور داشت.  او پس از فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ به میهن خود بازگشت و تاکنون در آنجا بازی می‌کند.»

ایران در سید یک جام ملت‌های فوتبال آسیا

تیم ملی فوتبال ایران همراه با ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیا و قطر در سید یک قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال آسیا قرار گرفت.  قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال آسیا یازده مه (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) برگزار می‌شود و تیم ملی ایران به عنوان دومین تیم برتر آسیا در رنکینگ جهانی در سید یک قرعه‌کشی قرار گرفته است. پس از اعلام رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم سیدبندی نهایی قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که ایران به همراه ژاپن، کره‌ جنوبی، استرالیا، عربستان و قطر در سید یک قرار دارد و شش تیم برتر این مسابقات هستند.

روسیه به فوتسالیست‌های ناشنوای ایران ویزا نداد

سفر تیم ملی فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد. علی رعدی، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان، در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: برای آماده‌سازی بهتر بازیکنان فوتسال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که اردیبهشت‌ماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود، قرار بود تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای انجام یک بازی تدارکاتی به روسیه برود که متاسفانه به دلیل عدم صدور ویزای چند نفر از بازیکنان شرایط اعزام تیم به روسیه فراهم نشد.

«حیا کن، رها کن» استقلالی‌ها علیه فتح‌الله‌زاده

تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه امام خمینی اراک علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند. تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایان یافت.

 سایه استقلال روی سر سپاهان

تیم فوتبال استقلال با برتری برابر آلومنیوم اراک، با سپاهان، صدرنشین لیگ هم‌ امتیاز شد و منتظر لغزش این تیم برابر تراکتور است. آلومینیوم اراک و استقلال امشب (جمعه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۵۲ امتیازی شد و به جایگاه دوم بازگشت و آلومینیوم اراک نیز با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

ویدیو/ گل سه امتیازی استقلال به آلومینیوم اراک

استقلال با تک گل مهدی قایدی موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شد و به طور موقت با سپاهان، صدرنشین لیگ برابر شد.

ساپینتو سرنگون شد + فیلم

ریکاردو ساپینتو قبل از شروع بازی در نیمه دوم مورد اصابت یک بطری آب قرار گرفت که از سوی تماشاگران مربوط به آلومینیوم اراک پرتاب شده بود و برای دقایقی روی زمین سرنگون شد. تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک امشب در ورزشگاه امام خمینی اراک به میدان رفتند که این بازی با یک گل به نفع استقلال تمام شد. قبل از آغاز نیمه دوم، تماشاگران آلومینیوم با بطری آب ساپینتو را مورد هدف قرار دادند و این مربی هم روی زمین افتاد و بعد از مداوا، به کنار زمین آمد و روی نیمکت استقلال نشست.

گلزنی صیادمنش در انگلیس برای هال سیتی

مهاجم جوان ایرانی توانست در دیدار برابر ساندرلند یکی از گلهای تیمش را به ثمر برساند.  در هفته چهلم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس امروز جمعه چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها هال سیتی در یک دیدار پرگل و تماشایی که هشت گل در پی داشت با نتیجه ۴ بر ۴ برابر ساندرلند به تساوی رسید و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست آورد. الله یار صیادمنش توانست گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند تا نشان دهد بعد از مصدومیت هایی که در این فصل داشته است کم کم به شرایط ایده آل بر می گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۰۱:۰۲

حالا خوبه قلعه نویی خودش بازی سپاهان و تراکتور را دیده که بفهمه این بازیکنای به درد نخوری که از سپاهان و تراکتور به تیم ملی آورده فاجعه هستند با اون وضع بازی کردن پر از اشتباهشان امروز مقابل یکدیگر!!!اون مغانلو، کریمی، اسدی به درد هیچ نمیخورند و در همین بازی امروز کاملا مشخص شد....

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۰۲:۰۶

کسی که به یک مربی خارجی که با دلسوزی تمام ازتیمش حمایت می کند و باعث دلگرمی هواداران تیم پرطرف استقلال می شود را مورد حمله واهانت قرار میده نه فرهنگ ایرانی داره و نه مسلمان است فقط اسمش را یک انسان نما باید گذاشت. این‌ها مایه ننگ کشور ما هستند.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۱۷:۲۲

به نظرم روسیه دوست خوبی نیست جز بدبختی چیزی عاید کشور مان نمیشه . با ویزا ندادن مشخص کرد که دوست خوبی نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۲۰:۴۱

آره آمریکا خوبه..هواپیمای مسافربریمونو با ۳۷۰مسافر سرنگون کرد..کودتا علیه دولت قانونی مصدق..۸ سال حنگ تحمیلی توسط تشویق صدام بعثی علیه کشورمان..۴۴ سال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه وطن عزیزمان ایران..حمله نظامی به صحرای طبس ایران که خدا حوابشوداد..ووو حالا اگر یک مورد آوردی روسیه در این مدت ۷۰ سال گذشته علیه ایران کاری کرد ما هم بکنیم بد نیست..چرا چشم‌بسته آدرس غلط های شبکه های ماهواره ایی امریکایی صهیونیستی را باور می‌کنید؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۳ ۲۰:۱۵

اون ایرانی که بسوی سرمربی استقلال بطری آب پرت کردخیلی بی معرفت وبی ادب تشریف داشته@@!@.