• جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402011808218
  • خبرنگار : 50228

رضاوند: حرف‌های فتح‌الله‌زاده مقابل ما و در تلویزیون فرق دارد

رضاوند: حرف‌های فتح‌الله‌زاده مقابل ما و در تلویزیون فرق دارد

بازیکن تیم فوتبال استقلال از عملکرد مدیرعامل این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، آرش رضاوند بعد از برد یک بر صفر استقلال برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی جذابی بود و فکر می‌کنم هواداران دو تیم لذت بردند. خدا را شکر مثل هفته قبل توانستیم خوب بازی کنیم و برنده شویم.

اگر ببریم یا نبریم، از باشگاه حمایت نمی‌شویم

وی بیان کرد: شرایط ما اصلا خوب نیست و همه چند روز پیش دیدند که چه آشفتگی‌ای در باشگاه استقلال وجود دارد و ما تنها هستیم و هیچ کسی هم از ما حمایت نمی‌کند. چه ببریم یا نبریم از سوی باشگاه حمایت نمی‌شویم. به قول معروف به ما انگیزه نمی‌دهند و هیچ اتفاقی مثل دادن پاداش نمی‌افنتد.

جوانترها در مخارج زندگی خود هم مانده‌اند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تا این هفته از رقابت‌ها ۴۰ درصد پولمان را گرفته‌ایم و چگونه باید مابقی پول‌مان را بگیریم. در شرایطی که می‌بینید چه اتفاقاتی می‌افتد و قیمت همه چیز هر روز افزایش پیدا می‌کند. این شرایط برای ما سخت شده است و چهار ماه دریافتی نداشتیم. جوان‌ترهای تیم و شهرستانی‌ها حتی در مخارج خود هم مانده‌اند. به هر حال بعد از این جریان‌ها توقع داشتیم که مدیریت کنار ما و با ما باشد. حتی انتظار داشتیم قبل از این بازی بیایند و بگویند که شرایط را درست می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده در جمع ما حرف‌های دیگری می‌زند

وی در پاسخ به این سوال که مدیرعامل باشگاه عنوان کرده که بازیکنان ۶۰ تا ۷۰ درصد قرارداد خود را گرفته اند؟  بیان کرد: اصلا به این صورت نیست و خودش وقتی در جمع است می گوید شما ۴۰ درصد گرفته‌اید و بعد حرف دیگری می‌زند! شرایط قراردادها به صورتی بسته شده که باشگاه سقفی را رعایت کند. فتح‌الله‌زاده می‌گوید بازیکن آپشن دارد و درست است اما آپشن‌هایی در قرارداد بوده و باید با قراردادها پرداخت می‌شده اما آن را پرداخت نمی‌کنند. آقای فتح الله زاده این موارد را حساب نمی‌کند. خواهش می‌کنم کمک کنند. پنج بازی دیگر باقی مانده است و دربی هم پیش رو است.

رضاوند افزود: لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم. من خودم با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بودم و کلاس کاری یک فوتبالیست بازی در این رقابت‌ها است و زندگی او تغییر می‌کند. فرشید اسماعیلی یک دوره در لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی کرد و به تیم العربی پیوست. بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا باشند. وقتی می‌گوید عیبی ندارد و دیگر این اتفاق افتاد آدم ناراحت می‌شود.

چگونه پولمان را بگیریم؟

وی عنوان کرد: یک سوال از وزیر ورزش دارم؛ ما چگونه باید پولمان را بگیریم. من اول برای خودم که دوست دارم تیمم قهرمان شود تلاشم را می کنم و نمی‌خواهم منت بگذارم اما توقع دارم از ما حمایت کنند. اما یک کلمه هم نمی‌گویند و حمایت نمی‌کنند. سوالم این است یک ماه دیگر تا پایان لیگ مانده و ما باید چگونه پولمان را بگیریم؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha