• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402021307601
  • خبرنگار : 71610

در واکنش به شهادت خضر عدنان

انصارالله: از مقاومت فلسطین در برابر جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنیم

انصارالله: از مقاومت فلسطین در برابر جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنیم

جنبش انصارالله یمن ضمن محکومیت شهادت فرمانده اسیر جهاد اسلامی در زندان رژیم صهیونیستی بر حمایت از گزینه‌های مقاومت فلسطین دربرابر جنایات رژیم اسرائیل علیه اسرا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: خضر عدنان، فرمانده شهید جنبش جهاد اسلامی فلسطین با مواضع، صبر و شجاعت خود در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل، شگفت‌انگیزترین صفحات فداکاری و رستگاری را رقم زد.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر مسؤول کامل ترور شهید خضر عدنان، عواقب آن و عواقب جنایات مداوم خود علیه اسرای فلسطینی است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن در ادامه عملیات قهرمانانه مقاومت فلسطین و هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه را ستود و تاکید کرد که صنعا از تمامی گزینه‌های مقاومت فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرا حمایت می‌کند.

در این بیانیه از جامعه جهانی و سازمان‌های حقوق بشری خواسته شده است که مقابل جنایات روزانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین احساس مسؤولیت کرده و مواضع قاطعانه‌ای اتخاذ کنند.

در همین حال، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله نیز در بیانیه‌ای شهادت خضر عدنان را محکوم کرد.

وزارت خارجه یمن رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل شهادت خضر عدنان دانست و تاکید کرد: سیاست رژیم صهیونیستی منجر به خشونت بیشتر در منطقه خواهد شد و تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

وزارت خارجه یمن در ادامه از کشورهای سازشگر که با این رژیم روابط برقرار کرده‌اند نیز خواست که در مواضع خود بازنگری کنند؛ چراکه این مواضع هماهنگ با مواضع ملت‌های آنها نیست.

این بیانیه پس از آن صادر شد که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه از شهادت اسیر خضر عدنان پس از ۸۶ روز اعتصاب غذای متوالی خبر داد.

اسیر عدنان از ۸۶ روز پیش در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود دست به اعتصاب غذا زده بود و با وجود وخامت شدید حالش دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی وی نبود.

این جنایت صهیونیست‌ها واکنش فوری مقاومت فلسطین در نوار غزه را به همراه داشت و سه شنبه شب موج حملات راکتی از این منطقه شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غره» را هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha