• دوشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402021811419
  • خبرنگار : 30077

سه خواسته نماینده رهبری از جهاددانشگاهی استان

ضرورت بهره گیری مدیران از تفکرات جهاددانشگاهی برای توسعه استان سمنان

ضرورت بهره گیری مدیران از تفکرات جهاددانشگاهی برای توسعه استان سمنان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: طرح ها و فعالیت های جهاددانشگاهی خوشحال کننده و امیدوار کننده است، اقداماتی که در جهت ارائه خدمات علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی انجام می شود بسیار ارزشمند و مفید است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و مورد وثوق و اطمینان مقام معظم رهبری است، بر ضرورت بهره گیری تمام مدیران و مسوولان از تفکرات جهاددانشگاهی در جهت توسعه و پیشرفت کشور و استان تأکید کرد.

وی همچنین افزود: مقام معظم رهبری در بیانات و سخنرانی های خود مطالبی را به عنوان دغدغه و نگرانی مطرح می کنند و لازم است جهاددانشگاهی برای بر طرف کردن این دغدغه و نگرانی ها با برنامه ریزی درست ورود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان مسائل و مشکلات مربوط به جوانان و افزایش حس مسئولیت پذیری در جوانان را یکی از دغدغه های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: لازم است جهاددانشگاهی با انجام طرح های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در این حوزه کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی بحث اشتغال و مهارت افزایی جوانان را یکی دیگر از دغدغه های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی با تجربه خوبی که در حوزه آموزش های اشتغال محور دارد حتماً به طور جدی در این حوزه اقدام کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانات خود به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی در نقشه جدید جهانی اشاره می کنند، لازم است در این حوزه نیز جهادانشگاهی ورود کند تا خواسته ها و دغدغه های مقام معظم رهبری بر طرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اضافه کرد: این سه دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری که چندین بار مطرح شده ولی تا کنون مغفول مانده است، جهاددانشگاهی با تفکرات انقلابی و جهادی که دارد می تواند به این موضوعات ورود و راه چاره پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری که می فرمایند " اعتماد به جوانان و افراد با تجربه به همراه توکل به خدای متعال و اخلاص نیت برای خدا، اساس کار است" ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها در سخنان خود بر لزوم استفاده از جوانان تاکید کرده‌اند و به مساله جوانان و حضور آنها در عرصه‌های مختلف پرداخته‌اند، جهاددانشگاهی از جمله جاهایی است که در این حوزه عملکرد خوبی داشته است و می تواند به عنوان الگو مطرح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha