• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402022013315

استاندار فارس:

نقش شوراها در مباحث فرهنگی پررنگ‌تر شود

نقش شوراها در مباحث فرهنگی پررنگ‌تر شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه نقش شوراهای شهر و شهرداری‌ها در مباحث فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اعتقادی باید پر رنگ تر از قبل باشد و در کنار حوزه عمران و آبادی به این مباحث توجه شود.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در شصت‌وهفتمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها، یکی از مزیت‌های شیراز را هوای پاک بیان و اضافه کرد: کلان‌شهرها الگویی برای یکدیگرند و با اتحاد، وحدت و یگانگی بین تمام مجموعه‌های خدمات‌رسان می‌توانیم زمینه برای خدمت‌گذاری بهتر را برای مردم فراهم کنیم.

استاندار فارس ضمن بیان اینکه خدمت‌رسانی و انجام وظیفه باید در راستایی اهداف بنیان‌گذارانقلاب جمهوری اسلامی تدوین و تدوام یابد، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی یکی از دغدغه‌هایی است که می‌تواند در اداره شهرها و سلامت جامعه موثر واقع شود.

او با تأکید بر اینکه در سطح جهانی اداره سلامت شهروندان نیز بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در کلان‌شهر شیراز برای پاسخگویی به مطالبات و رفع نیازها شهر شیراز، هماهنگی‌ها از طریق قرارگاه مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی دنبال می‌شود، در صورتی‌که اداره شهر به شکل واحد باشد و شهردار می‌تواند مسائل را رفع کند.

استاندار فارس با بیان اینکه یکی از مشکلات در اداره شهرها نبود یک نظام واحد است، خاطرنشان کرد: این ناهماهنگی باعث شده که توان دستگاه‌های اجرایی صرف عدم همکاری‌ها ‌شود.

ایمانیه با تأکید بر این مطلب که با کلیات طرح مدیریت یکپارچه شهری موافق هستیم، عنوان کرد: با رعایت ملاحظات در جزئیات طرح، این مسئله پیش نیاید که سازمان‌ها تصور نکنند شهرداری قرار است به سایر سازمان‌ها اعلام حاکمیت کند.

او با بیان اینکه نقش شوراهای شهر و شهرداران در مباحث فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و اعتقادی باید پر رنگ تر از قبل باشد و در کنار حوزه عمران و آبادی به این مباحث توجه شود.

استاندار فارس تاکید کرد: برای داشتن جامعه با اخلاق و مدیران سالم تلاش، چاره‌ای جز توجه جدی به مسئله اخلاقیت، تربیت و اعتقادات نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha